Black Stallion.....



hai salam.... aiye nak bagi tahu kat korang motor kesayagan aiye hilang dari pelihatan mta...entah la kat mana skrang dia ekk.....


rindu la kat dia,rasa betol bela dia tak da kat sisi aiye,aiye rasa hdup nie mcam dah tak da makna lagi dan ingat masa depan aiye gelap tanpa penglihatan..
walaupun dia skadar motor yang perlu kan minyak untk berjalan,tapi jasa dia aiye ingat dari awek aiye sendiri biar la awek aiye nak kecik hati dengan aiye sekalipun ...dah tu hakikatnya..


walaupun dia dah tiada dalam hdup aiye lagi, aiye tetap tabah degan sokogan kawan2..yg pergi tu biar la dia pergi dia hanya tinggal kenagan di dalam hdup aiye se
karang...semoga bersemadi la dia degan tuan baru yang macam sial yang tak tahu malu untk berkeja....sampai sini jek la aiye bercite yer....


semoga kesabaran aiye di lihat oleh allah yang maha melihat..insyallah motor yang pergi di ganti kan evo ker hahaha.... k bye sampai sini jek la ehk... kalau aiye ada cter baru aiye akan kongsi degan korang k.......

Sabtu, 1 Mei 2010 di 9:06 PG

1 Comment to "Black Stallion....."

kena curi ke bro? xpe itu hanya "cobaan"

Catat Ulasan