INSAN BERNAMA GEMUK

salam .......hai...aiye nak kongsi skit la.. pendapat korang pasal bdak gemuk??sebab aiye pun gemuk orangnya hahahaha......rmai member2 tanya best ker jadi gmuk?? bagi aiye soalan yg diaorang kuar kan, semuanya bodoh!!!...
apa yg bestnya jdi gmuk (jlan pun lambat,nak cari barang pun susah)kalau naik kerate member2, sampai kena sound,tkt tayar pancit la,kerate berat sebelah la ,dan banyak lagi la perkataan longkang yg diaorang bahas kan....klau selalu diaorang cakap benda yg same jek...bosan gak.....

,tapi aiye terime jek hakikat..dah memang gemuk....nak buat mcam mana...tapi setiap orang ada matlamat diorang sendri,termsuk la aiye.....siapa ckp orang gemuk tak bleh berjaya??


aiye akan bukti kan pada korang semua k.......,cuma aiye nak mintk sokong dri member2 blogger....ok la ,nanti klau aiye ada msa kte sambung lagi k.....asslamualaikum......

Rabu, 21 April 2010 di 3:40 PTG , 7 Comments

Bermimpi Lagi - Yusri

Sabtu, 17 April 2010 di 5:35 PTG , 0 Comments

Bermulanya epik baru dalam sejarah...

Assalamualaikum....

Hari ini dalam sejarah.... Aku sudah memiliki sendiri...

Kalau korang nak taw.. ini blog aku buat sendiri... n blog ini aku yang punya.. aku akan pastikan blog aku ini yang terbaik... dari rakan2 aku...terutamanya rakan aku yang juga lawan aku... coupla yang paling poyo kat JB.. http://5da.blogspot.com .. die orang baru gak dalam blogging nie.. tapi eksen semacam... hehehe..

Wak imah nya... sampai disini sahaja... entri pertama aku....

P/s : To all blogger please welcome me.... :p

Khamis, 15 April 2010 di 1:04 PTG , 0 Comments