BAZAR MODEN JOHOR BAHRU...

hai..geng2 blogger ,ha entry kali nie aiye nak cerita kan pasal bazar j.b ,korang pernah pergi bazar j.b?? klau dah pergi mesti best punya kan? kalau yang belum pergi ,mesti kena pergi...siapa kate j.b tak da up town....????????

kalau korang nak tahu aiye adalah salah seorang perniaga di bazar j,b, lagi satu kalau korang nak tahu ramai geng2 blogger berniage kat bazar j.b tawwww......
ops..aiye nak bagi tahu kat korng pada 22.05.2010 adalah sempena lawatan YAB DATO SERI NAJIB ker bazar johor bahru...beliau akan megada kan upacara perasmian di bazar johor bahru yang di kenali sebagai up town johor bahru.....

aiye harap sagat2 geng blogger dapat datang untk meriahkan suasana di bazar j.b...orang2 kuala lumpur datang la kat j.b baru korang tahu j.b GEMPAK BEB!!!...... dari aiyeworld blogspot,com......

Rabu, 19 Mei 2010 di 4:01 PTG , 9 Comments

(BLACK STALLION) episod 2

hahahaha...korang nak tahu tak kenapa hati aiye senanag sagat??  sebabnya kuda hitam aiye dah dapat balik... 


 yang curi motor aiye tu bangsa cina, tapi yang aiye pelik kenapa la cina tu pakai motor aiye degan tak tukar no plat motor lagi??
ahahahahah.....malas aiye nak pikir kan, yang penting aiye dah dapat motor aiye balik, padan muka( cina kapir yang tak sunat tu duduk dalam panjara hahahahaha.....)


apa pun tahnia kepada pihak polis ,sebab dapat kan motor aiye blik...walaupun kadang2 diaorang buat keja lembab sagat!!!...apa2 pun pihak polis, aiye akan cuba mintak( dato seri najib) naik  kan gaji polis...sempena kedatagan beliau ker (bazar johor bahru...)



kepada geng2 blogger pulak ,aiye akan buat kenduri kesyukuran ....korang tunggu je la ekh........
(AIYE DAN MOTORNYA)

di 2:36 PTG , 4 Comments

PENGOBANAN SEORANG IBU??


ibu oh ibu....dikau seorang ibu yang tidak pernah berkerut dahi, tiada lafaz erti penat megendung ku di kala ku di perut mu....

kemunculan ku di muka bumi, banyak meguji kesabaran mu terhadap ku....
aku tahu kesusahan mu untk membesar kan aku sebaik baik insan di muka bumi yang penuh degan pancar roba ini....

dikau sanggup menggedung ku dikala ku dalam tagisan dan meniduri ku walaupun dalam kepenatan.....

 kepayahan mu,kesusahan mu tidak dapat ku gambar kan walaupun ku sebijak insan di dunia ini....
kemunculan ku didunia dewasa banyak memberi aku penglihatan untk melihat jasa seorang ibu.... dan banyak megajar aku APA itu korban seorang ibu terhadap anaknya...



aku berjanji akan menjdi insan yang berguna di mata dunia dan tak kan ku buang air peluh yang megalir di tubuh ibu ku degan sia-sia...!!!!!!!


sekian saja coretan yang aiye buat sempena hari ibu...........          (I LOVE U MOM"""")

Sabtu, 8 Mei 2010 di 5:43 PTG , 3 Comments

PEROSAK JALUR GEMILANG!!!

SALAM buat korang ...sory la aiye bkn nak tunjuk gambar lucah or seksi..tapi nia la gambar  yg aiye dapat dari (images google.com)


 bagi aiye image macam nie terlalu melampau,kurang ajar dan segaja nak perlakeh kan bendara kebanggaan rakyat malaysia...
 

apa motif diaorang buat mcm nie????hummmm... kan bagus kalau dia bogel jek !!!
kelakuan yang  s"begini bleh menjatuhkan maruah sebuah negara dan kerajaan malaysia sendiri...

kte sebagai rakyat malaysia perlu ambil berat tentang hal semacam nie,sebab hal macam nie la yang membuat kan hilang rasa hormat negara luar terhadap negara kite....
aiye harap orng semacam nie perlu beri hukuman
sewajarnya....


aiye pun dah penat nak menaip...so sampai di sini la cter yang aiye
dapat bagi tahu kat korang semua yer......

Ahad, 2 Mei 2010 di 6:44 PTG , 7 Comments

Black Stallion.....



hai salam.... aiye nak bagi tahu kat korang motor kesayagan aiye hilang dari pelihatan mta...entah la kat mana skrang dia ekk.....


rindu la kat dia,rasa betol bela dia tak da kat sisi aiye,aiye rasa hdup nie mcam dah tak da makna lagi dan ingat masa depan aiye gelap tanpa penglihatan..
walaupun dia skadar motor yang perlu kan minyak untk berjalan,tapi jasa dia aiye ingat dari awek aiye sendiri biar la awek aiye nak kecik hati dengan aiye sekalipun ...dah tu hakikatnya..


walaupun dia dah tiada dalam hdup aiye lagi, aiye tetap tabah degan sokogan kawan2..yg pergi tu biar la dia pergi dia hanya tinggal kenagan di dalam hdup aiye se
karang...semoga bersemadi la dia degan tuan baru yang macam sial yang tak tahu malu untk berkeja....sampai sini jek la aiye bercite yer....


semoga kesabaran aiye di lihat oleh allah yang maha melihat..insyallah motor yang pergi di ganti kan evo ker hahaha.... k bye sampai sini jek la ehk... kalau aiye ada cter baru aiye akan kongsi degan korang k.......

Sabtu, 1 Mei 2010 di 9:06 PG , 1 Comment

INSAN BERNAMA GEMUK

salam .......hai...aiye nak kongsi skit la.. pendapat korang pasal bdak gemuk??sebab aiye pun gemuk orangnya hahahaha......rmai member2 tanya best ker jadi gmuk?? bagi aiye soalan yg diaorang kuar kan, semuanya bodoh!!!...
apa yg bestnya jdi gmuk (jlan pun lambat,nak cari barang pun susah)kalau naik kerate member2, sampai kena sound,tkt tayar pancit la,kerate berat sebelah la ,dan banyak lagi la perkataan longkang yg diaorang bahas kan....klau selalu diaorang cakap benda yg same jek...bosan gak.....

,tapi aiye terime jek hakikat..dah memang gemuk....nak buat mcam mana...tapi setiap orang ada matlamat diorang sendri,termsuk la aiye.....siapa ckp orang gemuk tak bleh berjaya??


aiye akan bukti kan pada korang semua k.......,cuma aiye nak mintk sokong dri member2 blogger....ok la ,nanti klau aiye ada msa kte sambung lagi k.....asslamualaikum......

Rabu, 21 April 2010 di 3:40 PTG , 7 Comments

Bermimpi Lagi - Yusri

Sabtu, 17 April 2010 di 5:35 PTG , 0 Comments