BAZAR MODEN JOHOR BAHRU...

hai..geng2 blogger ,ha entry kali nie aiye nak cerita kan pasal bazar j.b ,korang pernah pergi bazar j.b?? klau dah pergi mesti best punya kan? kalau yang belum pergi ,mesti kena pergi...siapa kate j.b tak da up town....????????

kalau korang nak tahu aiye adalah salah seorang perniaga di bazar j,b, lagi satu kalau korang nak tahu ramai geng2 blogger berniage kat bazar j.b tawwww......
ops..aiye nak bagi tahu kat korng pada 22.05.2010 adalah sempena lawatan YAB DATO SERI NAJIB ker bazar johor bahru...beliau akan megada kan upacara perasmian di bazar johor bahru yang di kenali sebagai up town johor bahru.....

aiye harap sagat2 geng blogger dapat datang untk meriahkan suasana di bazar j.b...orang2 kuala lumpur datang la kat j.b baru korang tahu j.b GEMPAK BEB!!!...... dari aiyeworld blogspot,com......

Rabu, 19 Mei 2010 di 4:01 PTG

9 Comments to "BAZAR MODEN JOHOR BAHRU..."

Kat mana bazaar Jb nih? Kat legaran segget ke?

Yeah! JB rawk! even da lame ta g JB. ehehe

kat mana ni, cambeset je..

so...what did you get in there? is everything cheaper in Bazaar than mall or traditional market? ... Interesting article. success for you

Jb pu nx nak gi lg,..he..he..

salam dri kempas.wahh, hang jual pe kt cne? bju bru eh? ak dlu niaga hjg thun 2009-awl 2010. skrg nk niaga boleh, tpi xlarat la bukak sorang2.adik ak cuti skjap je.

mcm meriah je..

wahhh...ni xsbor nk balik jhor...nk lepak jb...jelesnye...dh ade uptown..

Catat Ulasan