(BLACK STALLION) episod 2

hahahaha...korang nak tahu tak kenapa hati aiye senanag sagat??  sebabnya kuda hitam aiye dah dapat balik... 


 yang curi motor aiye tu bangsa cina, tapi yang aiye pelik kenapa la cina tu pakai motor aiye degan tak tukar no plat motor lagi??
ahahahahah.....malas aiye nak pikir kan, yang penting aiye dah dapat motor aiye balik, padan muka( cina kapir yang tak sunat tu duduk dalam panjara hahahahaha.....)


apa pun tahnia kepada pihak polis ,sebab dapat kan motor aiye blik...walaupun kadang2 diaorang buat keja lembab sagat!!!...apa2 pun pihak polis, aiye akan cuba mintak( dato seri najib) naik  kan gaji polis...sempena kedatagan beliau ker (bazar johor bahru...)



kepada geng2 blogger pulak ,aiye akan buat kenduri kesyukuran ....korang tunggu je la ekh........
(AIYE DAN MOTORNYA)

Rabu, 19 Mei 2010 di 2:36 PTG

4 Comments to "(BLACK STALLION) episod 2"

uiks aiye.. statement agak bahaya tu.. takut nnti jd kontroversi ssh.. skrg ni siket² bole saman.. hehe

bagusla dpt moto balik..ayat ganaz tu yg merah tu huhu

Nice, Thanks :D

Catat Ulasan